Tuesday, August 12, 2008

forget it, seriously. i should just forget it.

i'm under the impression that i`m wasting my time.

everytime i pin my hopes up, you tear them down as though they mean nothing.

as though i mean nothing.



..unless you can prove me wrong, and set things right again.



***
Songs 4 U



我以為
李聖傑


痛是什么感觉 是像大海却不言
心被你一片一片撕响爱不肯睡了

* 是谁让你转变 不再留恋我的体贴
你用背叛告别从前 我只想对你更好不埋怨

我以为爱是痛苦的滋味 让我宽容地疲惫
幸福会给我抚慰 心疼你的泪水
原谅你的不对 只求交心不渴求完美

我以为爱是痛苦的滋味
你会让我不后悔这样把你宝贝
但你却教会我了爱你可悲
爱不在了做什么都枉费

*repeat



- very bad day ))=






リオ